Satu kes di mana vagina isteri terkoyak dan cedera terpaksa di kejarkan ke hospital setelah bersetubuh dengan suami yang memiliki ukuran penis yang terlalu besar.

Kejadian yang berlaku di Coyoacan, Mexico itu di katakan berlaku selepas pasangan itu melakukan hubungan seks selepas perkahwinan mereka berlangsung.

Namun, selepas beberapa minit mereka bersama, isterinya meraung kesakitan akibat saiz penis suaminya terlalu besar dan telah menyebabkan isterinya pengsan, kata suaminya itu.

Selepas kejadian itu, isterinya itu telah di kejarkan ke hospital dan pihak hospital mengesahkan vagina isterinya mengalami kecedaraan dan terkoyak akibat daripada hubungan seks mereka itu.

Salah satu mitos yang di yakini banyak orang, khusunya mereka wanita yang berusia muda adalah kemaluan lelaki yang besar dapat membuat hubungan mereka akan menjadi lebih menarik dan memuaskan.

Kononya mereka percaya sensasi yang dirasakan jauh lebih nikmat, padahal dalam faktanya banyak wanita yang tertipu dengan kepercayaan itu dan pada akhirnya tersiksa dengan ukuran penis pasangannya yang terlalu besar.

Hingga hubungan intim menjadi satu keterpaksaan yang mahu tidak mahu harus di lakukan dan ingin segera cepat selesai karena kesakitan.

2 VIXGO percuma power brutal

Ramai sebenarnya wanita yang sudah menikah mengakui jika saat penis berukuran besar masuk mereka bukan merasakan kenikmatan malah sebaliknya, dengan sakit yang luar biasa akan membuat semangat hubungan intim menjadi hilang.

Beberapa pakar juga menjelaskan meskipun liang vagina wanita memang di ciptakan dengan bentuk elastis dan mengikut ukuran penis, namun vagina juga memiliki batas tertentu untuk menahan rasa sakit jika ukuran penis terlalu besar.

Ramai lelaki berpikir jika memiliki penis besar adalah simbol kejantanan yang tangguh, tapi sebenarnya ke elastisan vagina wanita sebenarnya bukan untuk itu, akan tetapi di peruntukkan bagi proses persalinan dan bukan untuk sensasi kenikmatan hubungan intim suami isteri.

Pakar menyarankan kepada isteri yang memiliki suami dengan penis besar agar melakukan pemanasan sebelum berhubungan intim.

Pastikan pelumas didalam vagina bisa membuat penerimaan yang lancar untuk mengurangkan rasa sakit,jika hal ini tidak berhasil cobalah meminta bantuan doktor pakar untuk mendapatkan solusi.

Kepada lelaki, perlu mengambil berat tentang fakta ini, cubalah anda memahami perasaan pasangan anda, biarlah saiz seperti burung pipit yang penting berkicau sampai azan subuh.

Mendayunggg 5 minit dah kalah? hehe… malu kat orang rumah tu, bangun pagi menyindir sakan… anak jadi mangsa, bapak kalah bertarung, anak pulak yang kena bebel. 

lsteri mana yang tak menjerittt kesedapan kalau suami mampu bertahan selama 45 minit! 

Kalau dulu 2-3 kali celup dah bersemburrr, sekarang 30minit paling kurang, ini jaminan saya. YA JAMINAN SAYA…

VIXGO percuma power brutal 1+1

VIXGO & POWER BRUTAL kombinasi terbaik buat lelaki… Whatsapp ketalian 0135805544

Keinginan terhadap seks membuatkan ramai suami yang sanggup mengejutkan isteri yang sedang lena tidur demi memuaskan hasrat yang terbuku. Menyedari tanggungjawab memenuhi kehendak batin suami, si isteri walaupun separuh hati melayani juga suami di ranjang.

VIXGO percuma power brutal 1+1

10 FUNGSI DAN KEBAIKAN VIXGO UNTUK LELAKI

* Meningkatkan tenaga dan stamina
* Mencegah mati pucuk
* Meningkatkan rangsangan dan nafsu seksual
* Meningkatkan hormon testosteron lelaki
* Menegangkan zakar dan keras sepenuhnya
* Meningkatkan tahap kesuburan lelaki
* Mencegah kencing manis dan darah tinggi
* Mengawal tahap gula dan kolesterol
* Menguatkan tulang dan otot
* Meningkatkan sistem edaran darah dan imun

www.suamihebat.com

Namun agak mengecewakan setelah mendapat apa yang diingini, si suami terus lena tidur malah berdengkur membiarkan si isteri terkapar keseorangan. Sedikit sebanyak timbul rasa kecewa di hati isteri malah mungkin juga perasaan tidak dihargai.

Situasi sebegini mungkin pernah dirasai oleh sebahagian isteri di luar sana. Tidur selepas seks memang lazim dilakukan oleh suami dan ia adalah antara perkara yang paling selesa dan sesuai dilakukan selepas mencapai orgasme. Badan yang letih selepas berhempas pulas sebelumnya akan membuatkan tidur lebih lena.

Memang ada alasan bilogi mengapa ada perasaan ingin tidur setelah melakukan hubungan intim. Semasa orgasme tubuh akan mengeluarkan hormon yang disebut oksitoksin yang membuatkan seseorang itu rasa mengantuk. Oleh itu mereka cenderung untuk tidur.

Tapi biarpun tidur dirasakan nyaman, namun perlu diingat pasangan yang berjaga mungkin akan berasa sebaliknya. Bagi mengelakkan ada pihak berkecil hati, terasa tidak dihargai dan sebagainya seeloknya anda pertimbangkan beberapa langkah di bawah untuk dilakukan sebagai pengganti tidur. Lebih elok menjaga hati isteri daripada tidur, bukan?

Pasti ramai wanita mengalami masalah suami kurang bernafsu, tetapi mereka memilih untuk menderita dalam diam. Sebaiknya tidak mendiamkan diri dan banyak memberi sokongan kepada suami untuk berusaha menyemarakkan hubungan keintiman bersamanya.

Jarang orang muda mengalami masalah syahwat atau lemah tenaga batin, kecuali dia mengalami masalah kesihatan yang mana doktor akan dapat mengesannya.

Memang biasa untuk lelaki yang sihat ketika berdampingan dengan pasangan idaman akan terangsang, lebih-lebih lagi apabila suasana membolehkan dia berbuat begitu.

Dalam keadaan letih, lesu dan dalam keadaan tidak sihat, memang sukar untuk lelaki membangkitkan perasaan syahwatnya dan jika dipaksa, dia mengalami kesulitan dan gagal menunaikan kehendak pasangannya.

Pasangan boleh membantu dengan bermanja dan sentuhan intim keseluruhan badannya, termasuk anggota syahwatnya mengikut keselesaan masing-masing. Apabila keadaan mengizinkan, seks penetratif boleh dilakukan.

Jika tidak mahu dia bergerak aktif, kawal gerakannya supaya anda dapat menikmati sentuhan intim. Jika gerakan dilakukan cepat, tentu dia tidak dapat mengawal daripada berlaku ejakulasi cepat.

Memang ereksi lelaki yang dalam keadaan ghairah menjadi keras dan padat. Jika dia mengemutkan otot benteng zakar dan dalam keadaan begitu, dia dapat mengawal daripada ejakulasi cepat.

Dalam keadaan begitu, dia dapat memberi sentuhan lebih mantap kepada pasangan. Perkara ini perlu dilakukan jika mahu ereksi mantap dan kekal, walaupun selepas terpancut.

Lelaki mudah mencapai ereksi mantap pada awal pagi dan mudah mengawal ejakulasi awal. Disyorkan pasangan melakukan hubungan seksual lebih pada waktu pagi dari malam kerana fenomena ereksi pagi yang mudah berlaku itu.

Memang ketika itu keduannya perlu berkejar untuk bekerja, tetapi jika dapat bangun lebih awal atau jadualkan hubungan seksual yang istimewa pada waktu pagi, & akan dapati masalah dialami suami akan terkawal.

Sebagaimana yang kita tahu, kaum lelaki jaranglah tak puas ketika hubungan intim (kecuali yg mempunyai masalah). Tetapi kesian dekat wanita2 yang sering ditinggalkan terkontang-kanting ni, dibiarkan begitu sahaja tanpa belas kasihan.

isteri tidak puas

Kebiasaannya, wanita perlukan sedikit masa untuk mencapai keghairahan dan kepuasan ketika bersama suami. Maka, sebagai seorang suami, anda harus peka dan tidak boleh pentingkan diri sendiri.

Tahu tak? Sekiranya setiap kali bersama, isteri tidak mencapai kepuasan yang sepatutnya,  isteri tuan-tuan akan berasa kecewa, tertekan dan jika disimpan terlalu lama mulalah akan timbul pelbagai masalah.

Lebih malang lagi ada sesetengah wanita yang terpaksa berpura2 berasa puas demi menjaga hati suami.

Mengapa perkara ini terjadi? Jom kita lihat 5 perkara berikut yang mungkin menjadi puncanya.

5 Punca Kenapa Isteri Tak Puas Seks

1.0 Sikap Pasangan

Ramai wanita gagal merasai kepuasan daripada hubungan seks akibat pasangan mereka sendiri. Suami yang mementingkan kepuasan sendiri tanpa menghiraukan perasaan isteri akan menyebabkan hubungan intim dilakukan dalam suasana yang terpaksa.

Tiada istilah sayang antara satu sama lain. Si suami hanya fikirkan diri sendiri. Si isteri pula hanya menjalankan tugas sebagai “isteri” tanpa menikmati kehangatan hubungan seks tersebut.

2.0 Tidak Relaks

Fikiran yang tenang diperlukan ketika hubungan intim. Sekiranya seseorang wanita itu tidak fokus dan banyak memikirkan perkara lain seperti masalah ditempat kerja, kewangan,anak – anak atau bentuk tubuh yang tidak sempurna sewaktu bersama suami , mereka akan sukar berasa tenang.

Bagaimana anda ingin merasai kenikmatan hubungan seks bila anda sendiri tidak fokus dengan apa yang anda lakukan.

Lupakan sebentar semua masalah yang ada di kepala. Nikmati hubungan itu 100% bersama pasangan anda.

3.0 Rutin Yang Membosankan

Hal ini mungkin juga berkait dengan satu lagi sikap pasangan anda. Rutin seks yang tidak berubah. Pasangan anda yakni isteri anda sudah tahu apa yang akan terjadi. Bagaimana bermula dan bagaimana penghabisannya.

Bayangkan dah 10 tahun bersama, dan selama 10 tahun tu juga sama sahaja “mainan” yang dilakukan. Cuba pelbagaikan aktiviti anda sewaktu di ranjang. Si isteri pun tak salah kalau bernakal2 sedikit dengan suami. Hubungan halal, buatlah apa yang anda nak buat.

4.0 Trauma Suami Rakus

Satu lagi aspek yg menggagalkan orgasma wanita adalah trauma. Perasaan takut ingin melakukan hubungan bersama suami ketika pertama kali melakukan hubungan intim terutamanya buat pasangan pengantin baru.

Seks kali pertama yang menyebabkan rasa sakit dibahagian vagina membuat wanita berasa trauma.

Mana mungkin berasa nikmat jika seks itu menyakitkan. Keadaan ini menyebabkan timbulnya rasa takut sehingga mereka sukar menikmati dalam aktiviti seks seterusnya.

Satu lagi penyebab wanita trauma seks adalah kerana kelakuan suami yang terlalu ganas atau rakus ketika hubungan seks.

Isteri akan merasa takut dan tidak lagi menikmati seks yang dilakukan.

5.0 Gangguan

Inilah yang sering dialami pasangan suami isteri. Kepenatan, tangisan anak, bunyi televisyen bahkan telefon sewaktu hubungan intim. Daripada ghairah, tiba – tiba boleh menyebabkan nafsu jatuh merudum.

Ada wanita yg mengalami keadaan ini tidak mampu lagi memulakan semula hubungan intim. Tambahan pula anak kecil bangun dan mahukan susu.

Bukan senang juga si suami nak menaikkan nafsu si isteri. Tambahan pula dengan badan yang dah penat.

Cadangan saya, sebelum hubungan intim disarankan telefon dan televisyen dimatikan dan memastikan anak tidur lena terlebih dahulu untuk mengelakkan gangguan.

Anda juga boleh pergi bercuti berdua sekali sekala untuk menyemarakkan semula hubungan intim anda bersama pasangan anda.

Seks adalah salah satu aktiviti yang dilakukan berdua antara lelaki dan wanita. Berbanding lelaki, wanita lebih cenderung untuk tidak puas menikmati hubungan seksual yang dilakukan. Ada banyak faktor yang mempengaruhi kualiti seks, bermula dari faktor fizikal seperti adanya keluhan sakit ataupun faktor psikologi yang mempengaruhi kejiwaan ketika bercinta.

Tanda wanita puas dengan kehidupan seksnya adalah selalu minta lagi. Diketahui bahawa mereka-mereka yang bahagia dengan kehidupan seksnya aktif bercinta dua hingga tiga kali dalam seminggu. Lebih lanjut dari kaji selidik tersebut, ternyata dua daripada lima wanita tersebut selalu minta lagi. Bagi lelaki, ini adalah petanda utama isteri anda merasa senang dengan aktiviti seks anda berdua, dia menikmati dan puas dengan prestasi seksual anda.

Wanita yang puas secara seksual selalu mendapatkan orgasmenya, ketika itu terjadi, maka tubuh akan mengeluarkan hormon yang bermanfaat bagi kesihatan. Secara kejiwaan, tubuh akan menjadi lebih rileks dan tidak tegang. Sehingga cara dia memandang dunia pun menjadi lebih positif.

Wanita yang puas dalam seks umumnya tidak mempertikaikan saiz zakar. Lebih daripada 90% wanita mengatakan saiz zakar tidak penting dan bukan perkara yang mempengaruhi tahap kepuasan mereka. Berbanding menginginkan zakar yang besar, mereka umumnya lebih mengutamakan ghairah dan kebaikan hati dari suaminya.

Hakikatnya, banyak factor yang mendorong ke arah kegagalan nikmat persetubuhan, Baca Lagi