Ayah Bagi Anak Perempuanya Yang Berusia 7 tahun Rokok Untuk Lakukan Seks

Ibu bapa biasanya melarang anaknya merokok. Tapi, di Launceston, seorang ayah yang memperkenalkan rokok ke anak perempuannya yang masih berusia 7 tahun. Parahnya, si ayah sengaja memberi rokok ke anak perempuannya itu agar boleh menukarnya dengan seks.

Ayah Bagi Anak Perempuanya Yang Berusia 7 tahun Rokok Untuk Lakukan Seks

Gangguan itu dipercayai terjadi pada 1980-an dan kes tersebut kini dihadapkan di Mahkamah Agung Launcestges, di depan hakim Alan Blow.

Pelaku juga didakwa tuduhan kes Crown dengan melakukan penetrasi digital dan seks oral ke anak perempuannya secara teratur ketika anak perempuannya itu mandi. Kejahatan itu berterusan selama bertahun-tahun. Si pelaku memang mengaku telah bersalah dengan melakukan seks, tapi ia membantah untuk kes Crown.

“Dia (ayah) menggosokkan sabun ke saya, menyentuh bahagian bawah saya .. (dia) memberi saya rokok. Saya hanya boleh terdiam kaku dan membiarkannya melakukannya,” ujar mangsa yang kini berusia 30 tahun di depan Ketua Pendakwa Peter Sherriff seperti dilaporkan TheHerald, Sabtu (25/5/2013).

“Saya duduk ketika merokok sementara dia (pelaku) menggosokkan sabun ke saya,” katanya menambah.

Nampaknya korban benar-benar ketagihan merokok. Mangssa yang dirahsiakan identiti itu mengatakan, ia akan memberikan isyarat pada ayahnya melalui kakinya jika ingin merokok dan si ayah kemudian menyentuh organ genital anaknya itu. Wanita itu juga akan membelai kelamin ayahnya jika ia ingin merokok.

“Itu menjadi kebiasaan yang akan kulakukan jika saya memerlukan rokok,” katanya

 

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.