Berhubungan seks dengan kambing lelaki diperjara 10 tahun

Walaupun terdengar aneh, tapi kelainan seksual manusia yang bercinta dengan haiwan benar-benar ada. Kelainan ini dalam dunia psikologi, disebut zoophilia atau beastiality.

Para pengidap kelainan ini mempunyai kecenderungan untuk bercinta dengan haiwan. Seperti yang berlaku baru-baru ini di Kenya yang melibatkan kambing hingga akhirnya pelaku dipenjara.

Kambing? ya, nama pelakunya adalah Katana Kitsao Gona (28). Beliau ditangkap basah ketika bercinta dengan kambingnya sendiri di semak-semak dengan pakaian tergantung di pokok pada 25 November lalu.

Menurut laman Metro, Katana ditangkap polis kerana info penduduk yang mendapati dirinya bercinta dengan kambing. Yang menarik, sang korban (kambing) juga dibawa ke mahkamah sebagai saksi.

Katana yang sehar-hari bekerja sebagai penternak pun akhirnya mengakui kejahatannya tetapi ia ingin hukumannya diringankan. Beliau beralasan, isterinya yang cacat tidak boleh melayani dirinya. Dan semua perkara kini bergantung pada dirinya.

Malangnya, pihak mahkamah menilai, ini termasuk kes penderaan sehingga Katana akhirnya diputuskan penjara selama 10 tahun.

Untuk penyimpangan seksual yang dilakukan dengan binatang dikenal dengan istilah Zoophilia. Ini boleh merujuk pada aktiviti seksual dengan haiwan non-manusia (kebinatangan), keinginan untuk melakukannya, atau ke paraphilia (ghairah atipikal).

Perasaan seksual orang dengan Zoophilia mungkin memberi tumpuan pada haiwan peliharaan seperti anjing, atau haiwan ternakan seperti kambing.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.