Besarkan payudara, artis seksi ini jarang pakai coli

Artis seksi Nata Naritha ternyata mempunyai hobi yang pelik, iaitu hobi tidak memakai bra. Beliau mula tidak memakai bra setelah menjalani pembedahan pembesaran payudaranya.

Nata mengaku implan payudaranya adalah satu kejayaan besar buatnya , ” Kalau sakit cinta dikhianati memang pedih . Tapi sakit untuk pembedahan ini masih dapat aku tahan.

Nata Naritha

Aku juga tidak mengalami kesan- kesan sampingan malah sering diundang ke seminar -seminar untuk bicarakan perihal ini di samping menambah keyakinan diri saja, ” ungkapnya beberapa ketika lalu .

Payudara yang besar itu menyebabkan Nata tidak mengenakan bra ketika keluar rumah .

” Jarang pakai bra, kalau ketat banget seperti bawa belon ,” ujarnya kepada detikHot . Namun, akibat gaya pakaiannya tersebut , Nata pernah mengalami gangguan .

” Gangguan secara lisan, pernah kecergasan kan bajunya ketat. Di daerah Kelapa Gading, orang itu bilang ‘ top susunya ‘ . Ngomongnya berkali – kali,” kenangnya. Akibat hal tersebut, Nata langsung pedulikan lelaki yang menganggunya .

“Saya emosi tonjok pakai yoghurt . Kalau mau ngomong depan saya , orangnya minta maaf, ” ceritanya . Namun, kejadian ini seperti itu tidak membuatkan wanita yang pernah heboh dengan pengakuan kumpul kebo dengan Sammy Simorangkir ini untuk terus mengenakan bra.

Tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.