Cara cepat membangkitkan ghairah wanita

Wanita memerlukan masa yang lebih lama untuk membangkitkan ghairahnya. Namun dengan cara yang tepat, tidak susah untuk membangkitkan ghairah wanita.

Sentuhan fizikal tidaklah cukup untuk merangsang ghairah seksual wanita dalam masa yang singkat. Anda perlu menambah dengan rangsangan lain agar libidonya bangkit dengan cepat. Anda perlu memahami bahawa merangsang wanita tak semudah membangkitkan libido anda.

Cara cepat membangkitkan ghairah wanitaCara pertama untuk membangkitkan ghairah wanita dengan mudah dengan membuka pembicaraan mengenai artikel seks dari majalah. Dengan membicarakan artikel seks dari majalah akan memancing keinginan pasangan untuk dapat dipraktikkan bersama. Anda dapat bercakap tentang kedudukan seksual yang mencabar, tip untuk foreplay dan sebagainya. Apabila anda membincangkan artikel tersebut cubalah dengan gurauan nakal dan berikan sentuhan yang sedikit memancing, maka nescaya ghairah pasangan anda akan timbul.

Cara lain untuk dapat membangkitkan ghairah pasangan anda cukup dengan pujian. Salah satu aduan terbesar wanita ialah mereka hanya mendapat sedikit pujian atau jika anda sedang menginginkan sesuatu. Sedangkan wanita mahukan pujian kecil sepanjang hari.

Cara terakhir adalah dengan memberikan sentuhan kecil pada area sensitif pasangan anda. Cuba mencari bahagian sensitif pasangan anda kerana jika anda berjaya mencari kawasan tersebut maka akan sangat mudah bagi anda untuk membangkitkan ghairah pasangan anda. Seperti contoh berikan ciuman kecil di belakang leher pasangan anda secara halus atau membelai punggung pasangan anda.

Herba untuk Lelaki: Lebih Keras & Lambat Pancut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

banner onexox
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers:

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.

Tone Plus Jana Pendapatan