Fesyen Baju Yang Buat Lelaki Tersembul Biji Mata

Pakaian ini sememangnya direka khas buat lelaki yang baru belajar nak jadi miang, tak terkecuali juga pak2 lebai @ pak2 ostaz. Yang tertutup litup pun tak senang nak mengawal biji mata dan jangan salahkan lelaki jika mata lelaki bagai nak tersembul bila melihat sesuatu yang sepatutnya tertutup tapi diperdedahkan sedemikian rupa, kerana sebahagian lelaki ini memang fitrahnya macam ini…

tayang payudara

tetek tersembul

lelaki miang

Iman lelaki mana yang tak rebah menyembah bumi??? Aku? Semuda usia aku ni… taklah tersungkur sangat, mata ni jer yang susah nak kawal… sikit2 adalah. Kantoi juga ler namanya tu. He … he … he…