Oh Tidak! Pasangan kecil lakukan hubungan seks depan orang tua

Ketika melihat gambar-gambar ini, kita boleh jangkakan pelbagai persoalan yang mungkin bermain dalam hati kita, “mereka belajar aksi ini di mana …?” Mungkinkah bersama-sama menonton BF dengan orang tuanya atau menonton realty show adegan panas orang tua mereka. 

Oh Tidak! Pasangan kecil lakukan hubungan seks depan orang tua

Sebenarnya, apa yang menghairankan, mereka yang telah berumur yang berada disekeliling mereka tak ambil peduli dengan perlakuan pasangan kecil ini lakukan biarpun pada gambar yang kita lihat diatas menunjukkan kedua2 pasangan itu telah menanggalkan seluar masing-masing. Alamak…

Adakah kerana pengaruh internet yang berleluasa atau orang tua mereka sendiri yang mengizinkan mereka menonton ‘video blue’? Begitulah tranformasi kebebasan tanpa sempadan dan tanpa kawalan ketat dari orang tua. Tanpa segan silu… aksi mereka melebihkan pelakon porno berbayar.

Continue reading

Fesyen Baju Yang Buat Lelaki Tersembul Biji Mata

Pakaian ini sememangnya direka khas buat lelaki yang baru belajar nak jadi miang, tak terkecuali juga pak2 lebai @ pak2 ostaz. Yang tertutup litup pun tak senang nak mengawal biji mata dan jangan salahkan lelaki jika mata lelaki bagai nak tersembul bila melihat sesuatu yang sepatutnya tertutup tapi diperdedahkan sedemikian rupa, kerana sebahagian lelaki ini memang fitrahnya macam ini…

tayang payudara

tetek tersembul

lelaki miang

Iman lelaki mana yang tak rebah menyembah bumi??? Aku? Semuda usia aku ni… taklah tersungkur sangat, mata ni jer yang susah nak kawal… sikit2 adalah. Kantoi juga ler namanya tu. He … he … he…