Demi Tahan Lama di Ranjang, Lelaki Rela Membayangkan Nenek Sendiri

Untuk urusan ranjang, lelaki umumnya lebih sensitif berbanding wanita. Lelaki merasa kurang jantan jika tempoh bercintanya dirasa terlalu singkat. Percaya atau tidak, sebahagian besar lelaki cuba helah yang tak biasa digunakan, iaitu menerapkan matematik hingga membayangkan neneknya ketika berhubungan seks.

Demi Tahan Lama di Ranjang, Lelaki Rela Membayangkan Nenek SendiriLelaki umumnya akan cuba pelbagai macam teknik untuk membuat tempoh bercintanya selama mungkin, baik cara yang bergaya ataupun menggelikan. Salah satu teknik yang didapati paling banyak digunakan adalah menggunakan aritmetik mental, misalnya melakukan penambahan dalam fikirannya.

Uniknya, cara ini berjaya membuat lelaki boleh bertahan lebih lama. Sebenarnya ada cara lain yang juga efektif, hanya saja caranya terdengar pelik, iaitu memikirkan neneknya sendiri. Memang aneh bukan? Tapi begitulah hasil kajian yang dilakukan laman Ukmedix.com. Sebanyak 76 peratus responden mengaku kaedah ini benar-benar berkesan.

“Tempoh berhubungan seks yang lama sering menjadi perhatian lelaki kerana khuatir tidak boleh menyenangkan pasangan. Kami ingin melihat apa sahaja taktik non perubatan yang dilakukan oleh para lelaki ini untuk membantu mengatasi masalahnya. Dan nampaknya lelaki memiliki pelbagai cara,” kata penyelidik, Thomas O’Connell seperti dilaporkan Female First.

Ironis jika melihat begitu besar usaha yang dilakukan para lelaki mengenai prestasi seksual, sebab para wanita nampaknya tidak banyak memberikan komentar mengenai pencapaian tersebut. Kajian mendapati hanya 11 peratus wanita yang terang-terangan memberi komen tentang pasangan jika tak terkesan dengan prestasinya di atas katil.

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.