Fesyen Baju Yang Buat Lelaki Tak Berkelip Biji Mata

Dah jadi trend sekarang ni kalau perempuan berfesyen macam tak cukup kain. Kalau dolu-dolu pakai seketat yang mungkin hingga menampakkan segala lekuk yang ada kat tubuh, la ni tak lagi, lebih advance tak ada nak sorok-sorok lagi dah. Nasiblah kalau ada jantan-jantan yang sampai nak terkeluar biji mata sekali pun, ada depa kisah, bukannya boleh dapat…  takat tengok jer ler. Bagi depa bukannya luak pun…

payudara

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.