Gadis kecil 10 Tahun Diperkosa Budak 8 Tahun

Seorang gadis kecil berusia 10 tahun mengaku telah diperkosa seorang kanak-kanak berusia lapan tahun yang dibantu kakak perempuannya di bilik mandi sekolah asas di Oklahoma City.

Gadis kecil 10 Tahun Diperkosa Budak 8 Tahun

Insiden memeranjatkan di SD Edgemere, Oklahoma City, terbongkar setelah ibu mangsa melihat anaknya kelihatan dalam keadaan stres semasa menjemputnya dari sekolah. Semasa dijemput, budak perempuan itu terus berlari sambil menangis teresak-esak di pelukan ibunya.

“Dia datang dengan lutut dan tangan bergetar serta menangis kuat. Saya terus melompat keluar dari kereta dan bertanya apa yang berlaku. Dia hanya mengatakan ‘Mama, mereka menyentuh saya di sana’,” kata ibu mangsa.

Budak itu kemudian bercerita, semasa dia pergi ke bilik mandi, seorang budak laki-laki dan kakak perempuannya terus menyerang.

“Anak laki-laki itu terus melepaskan seluarnya dan melepas seluar anak saya,” kata ibu mangsa lagi.

Setelah memperkosa mangsa, kedua anak itu kemudian mengancam agar budak perempuan itu tidak mengadukan kejadian di bilik mandi tersebut.

Polis kemudian dipanggil dan kemudian membawa mangsa ke rumah sakit untuk menjalani pemeriksaan. Berdasarkan hasil pemeriksaan, terbukti budak perempuan itu memang menjadi mangsa rogol.

“Saya tak serta merta menyalahkan anak-anak itu, tapi saya menyalahkan para guru yang sepatutnya melindungi anak-anak ini selama berada di lingkungan sekolah,” kata si ibu.

Pejabat Pendidikan Oklahoma City akan campur tangan dan membawa pihak polis untuk menyiasat kes ngeri itu.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.