Gagal Merompak Malah Dirogol oleh Awek Seksi

Seorang lelaki cuba untuk merompak sebuah salon kecantikan di Meshchovak Russia. Namun tidak disangka ternyata wanita pemilik salon tersebut ternyata seorang ahli karate bertali pinggang hitam, dengan sangat mudah dia menumpaskan viktor dan mengikatnya dengan kabel pengering rambut.

Mahu Merompak Tapi Dirogol oleh Awek Seksi

Kemudian Olga zajac, 28 tahun membawa Viktor Jasinski, 32 tahun ke ruang belakang, menelanjanginya dan membuatnya menjadi pemuas nafsunya selama 3 hari, yang menurut pengakuan Olga hanya untuk “memberi pelajaran”. Setelah 3 hari berlalu akhirnya viktor dilepaskan, tempat yang pertama dia pergi adalah hospital kerana “biji” nya menghilang.

Setelah itu dia melaporkan olga ke balai polis. Dibalai polis Viktor memberikan keterangan bahawa dia dikurung dibelakang salon, diikat dengan gari berwarna pink dan hanya diberi makan viagra selama 3 hari.

Ketika polis mendatangi salon olga, olga mengakuinya namun dia menambah bahawa viktor telah dia berikan seluar jeans baru, diberi makan bahkan diberi 30 pounds ketika viktor pergi. Akhirnya mereka berdua ditangkap.

banner aprikot

Tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.