Gila! Anak Perempuan Tawarkan Ayahnya Lakukan Hubungan Seks

Merasa kebiasaan ayahnya yang suka berpoya-poya dengan gadis-gadis muda sudah keterlaluan dan ingin ayahnya sedar. Satu-satunya cara adalah mengajak ayahnya berhubungan seks.

Anak Perempuan Tawarkan Ayahnya Hubungan Seks

Mavis April (23) dari KwaNobuhle, tidak suka dengan kebiasaan ayahnya Nzuzo Dayimani (62) yang kerap bertukar ganti pasangan. Ibu Mavis sudah meninggal pada tahun 2000.

“Saya ingin ke ranjang bersama ayah saya kerana beliau keterlaluan. Mungkin dengan saya tidur dengannya, ia akan sedar kembali. Jika dia tidak menyokong saya, dia harus tidur dengan saya kerana beliau telah lupa bahawa saya anak perempuannya,” ujar Mavis seperti dilaporkan Myzimbabwe.

Sementara ayahnya, Nzuzo mengatakan, dia senang berpoya-poya dengan gadis muda kerana tahu mereka boleh memenuhi keperluannya. “Tapi saya tak pernah berfikir untuk tidur dengan anak perempuan saya sendiri,” katanya.

Nzuzo tidak menduga ketika anak perempuannya itu mengajaknya berhubungan seks di depan orang ramai saat di tempat penginapan Tavern. “Saya marah, bagaimana dia boleh bertanya hal menjijikkan seperti itu. Ini adalah wang saya dan saya akan menghabiskannya dengan cara yang saya suka,” ujarnya.

Pemilik Tavern Lindelwa Mankayi (59) mengatakan, saat anak dan ayah itu bergaduh di motelnya, ia terpaksa menutup penginapannya. Ketika itu si anak perempuan mengajak ayahnya berhubungan seks dan telah terjadi pertengkaran.

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.