Gila! Suami Bius Isteri, paksa lakukan hubungan seks “Tanpa Henti” selama tiga hari

Suami isteri melakukan hubungan seks itu memang wajar, tetapi tidak jika suami isteri melakukannya terus menerus selama tiga hari kerana itu boleh meletihkan.

Glory Ojuala menceritakan bagaimana suaminya Alex Ojuala membiusnya supaya dia mahu melakukan hubungan seks selama tiga hari dengan suaminya selepas melahirkan bayi di rumah persalinan di Lagos, Nigeria.

Namun, seorang ibu di Nigeria, Glory Ojuala menceritakan bagaimana suaminya Alex Ojuala membiusnya supaya dia mahu melakukan hubungan seks selama tiga hari dengan suaminya selepas melahirkan bayi di rumah persalinan di Lagos, Nigeria.

Pengakuan itu disampaikan ibu tiga anak itu di Mahkamah Adat Ejiglo, Lagos. Ia mengajukan permohonan perceraian setelah menjalani bahtera rumah tangga selama 15 tahun.

Glory mengatakan, setelah ia minum minuman ringan, ia tak boleh menjelaskan apa yang terjadi sehingga dia sedar berada di rumah sakit tiga hari kemudian seperti dikutip sunnewsonline.

Glory mengaku, ia baru tahu suaminya memberikannya ubat agar mahu melakukan hubungan seks maraton kerana Glory menolak untuk berhubungan seks dan tidur dengan lelaki lain.

Pengalamannya itu membuat Glory memfailkan tuntutan perceraian, dengan alasan suaminya mengancam hidupnya, tak mahu merawat anak-anaknya dan memukulnya. Selain itu, Glory sudah tak mencintainya lagi.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.