Ibu Paksa Anaknya Layani Lelaki Hidung Belang

Seorang ibu, yang dihukum penjara kerana memaksa anaknya yang masih di bawah umur untuk melayani lelaki hidung belang, mendapat pengurangan masa hukuman dari sembilan tahun menjadi tujuh tahun penjara.

Ibu Paksa Anaknya Layani Lelaki Hidung BelangPerempuan yang berasal dari Brisbane, Australia tidak disebutkan namanya kerana alasan undang-undang, dinyatakan terbukti bersalah bulan April 2013 dalam dakwaan berlapis termasuk memudahkan kanak-kanak di bawah umur untuk terlibat dalam pelacuran.

Namun, perempuan ini mengajukan rayuan. Dalam sidang rayuan itu terbongkar, perempuan ini pernah bekerja sebagai pelayan hotel di Thailand sebelum berpindah ke Brisbane tahun 2002 dan membuka perniagaan rumah urut.

Di tahun 2004, ia memaksa anak perempuannya yang berusia 9 tahun untuk melayani keperluan seks para pelanggan rumah urut.

Ia pun dihukum 9 tahun penjara akibat perbuatannya itu. Namun setelah sidang rayuan, hukumannya dipotong 2 tahun dengan pertimbangan ia merasa bersalah dan bekerjasama dengan petugas.

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.