Ini Dia Penyebab Mengapa Lelaki Tak Tahan Lihat Payudara Wanita

Apa ya yang membuat lelaki begitu tergila-gila dengan payudara wanita? Selain membangkitkan ghairah, ‘aset’ berharga milik wanita ini juga boleh memberikan ketenangan malah mempengaruhi psikologi dan emosi lelaki. Berikut ini beberapa alasan mengapa lelaki boleh tunduk ketika melihat payduara wanita.

Payudara

Merangsang imaginasi lelaki

Begitu melihat payudara, lelaki boleh mencipta pelbagai imaginasi dan fantasi apa yang boleh dia lakukan dengan payudara tersebut.

Tenangkan lelaki

Melihat payudara wanita, lelaki seperti terbawa kembali ke masa kecilnya, ketika masih menikmati penyusuan terus dari payudara ibu mereka. Ini memberikan rasa aman, tenang dan selesa kerana dakapan dan kehangatan ibu mereka.

Kelembutan

Kelembutan dari sepasang payudara tidak ada tandingannya. Lelaki boleh seharian menghabiskan masa untuk membelai payudara pasangan dengan tangannya.

Kunci wanita ghairah

Lelaki tahu betul di mana letak kelemahan wanita di atas katil, cukup menyentuh, membelai dan menghisapnya, wanita dijamin tidak akan mahu ditinggalkan sendirian di ranjang.

Simbol keseksian wanita

Melihat payudara wanita, lelaki berfantasi wanita pemiliknya adalah seorang yang seksi dan penuh kelembutan. Tidak hanya disitu, lelaki selalu dibuat ingin tahu untuk sekadar menyentuh atau membelainya.

Bantal terindah

Hanya dengan menyandarkan kepalanya di atas payudara wanita, lelaki boleh merasakan degupan jantung yang cepat, tapi juga sekaligus perasaan disayang dan selesa.

Awet muda

Bagi lelaki yang percaya mitos, hanya dengan memandang payudara selama 15 minit setiap hari boleh memanjangkan usianya.

Tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.