Inilah Dia Juara Pertandingan Zakar Terkecil

Bagi seorang lelaki pada umumnya, mempunyai ZAKAR yang panjang dan besar adalah satu kebanggaan. Akan tetapi lain halnya dengan Nick Gilronan yang baru saja memenangi pertandingan lelaki dengan zakar terkecil. Dia mengaku bangga dengan kepunyaannya.

Nick Gilronan-zakar kecil-smallest-penis

Lelaki berumur 27 tahun yang bekerja di kedai UPS ini memenangi pertandingan zakar[icon name=”icon-thumbs-up”] terkecil bertajuk ‘Brooklyn s smallest penis contest‘. Ada sekitar 100 orang penonton yang datang menyaksikan pertandingan antara Gilronan dengan lima peserta lain.

“Saiz zakar laki-laki bukanlah masalah bagi mereka sebagai peribadi atau yang sudah menjalin suatu hubungan. Saya ingin memberikan persembahan yang baik untuk penonton. Nampaknya usaha saya berjaya,” kata Gilronan selepas kemenangannya seperti dipetik Huffington Post, Selasa (23/7/2013 ).

“Saya berharap ini akan membuat berani orang-orang yang mempunyai masalah dengan harga dirinya dan membuat mereka merasa lebih baik tentang diri mereka sendiri,” kata Gilronan.

Pelbagai kajian menunjukkan perempuan lebih tersentuh oleh kasih sayang yang tulus dari pasangannya daripada hanya soal saiz alat vital. Bahkan lebih banyak yang merasa tersiksa dengan saiz zakar yang terlalu besar, meski ada juga sebahagian yang menganggapnya lebih mencabar.

Yang terpenting dari zakar bukanlah panjang atau pendeknya, namun keras dan tegangnya ketika ereksi. Jika keras dan tegang ketika ereksi, maka zakar yang kecil sekalipun tetap boleh melakukan hubungan intim yang memuaskan.

 

Tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.