Jika Zakar Suami Kecil, Bagaimana Mengatasinya?

Saiz zakar laki-laki yang besar kadang akan lebih disukai oleh perempuan. Namun kenyataannya banyak laki-laki yang mempunyai saiz zakar kecil. Jika zakar suami kecil, isteri tidak perlu merasa bimbang akan tidak berpuas hati, kerana kunci dari mengatasi ini adalah memilih kedudukan berhubungan seksual yang tepat. Beberapa posisi tertentu dicipta untuk laki-laki yang saiz batang kecil sehingga akan tetap mendapat kepuasan dalam berhubungan seksual bersama isteri. Tidak perlu malu dan terlalu memikirkan masalah ukuran, kerana yang terpenting dalam hubungan seksual adalah menikmatinya dan bagaimana mencapai orgasme bersama pasangan. Tips berhubungan seksual untuk laki-laki dengan saiz zakar kecil ini boleh dicuba agar kedua-dua belah pihak sama-sama merasakan kepuasan.

Tips pertama jika zakar suami kecil adalah dengan merangsang bahagian klitorisnya sebelum mula melakukan hubungan seksual. Jangan terus melakukan penetrasi, akan tetapi rangsangan terlebih dahulu area kewanitaan dengan tempoh masa yang cukup lama. Rangsangan boleh dilakukan menggunakan tangan, lidah atau geseran zakar. Klitoris sendiri terletak di bahagian luar faraj sehingga laki-laki dengan saiz zakar yang kecil pun boleh merangsangnya dengan mudah. Jangan dulu lakukan penetrasi, akan tetapi tunggu sehingga pasangan hendak mencapai orgasme. Kedudukan semasa melakukan rangsangan pada klitoris pun harus benar, boleh sambil membongkok ataupun gaya 69.

Laki-laki dengan saiz zakar kecil cenderung akan lebih menikmati seks oral yang diberikan pasangan. Hal ini jarang dijumpai pada laki-laki dengan saiz zakar yang besar, di mana mereka justeru akan mengeluhkan rasa sakit atau merasa tidak puas ketika melakukan oral seks. Kedudukan berhubungan seksual yang sesuai untuk laki-laki bersaiz zakar kecil di antaranya adalah doggy style. Bagi laki-laki yang saiz batang yang besar itu, gaya ini justru dapat menyakiti pasangan perempuannya. Tapi untuk laki-laki yang saiz penisnya lebih kecil, doggy style justeru mempunyai kelebihan yang tersendiri. Penembusan yang dilakukan dari belakang akan membuat zakar masuk lebih dalam. Jadi, jika zakar suami kecil, tidak perlu risau. Beberapa cara di atas akan membantu mengatasinya.

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.