Mereka ini Mencipta Rekod Dunia kerana Kelaminnya

Tentu semua orang bangga jika berjaya memecahkan rekod dan namanya diingat sebagai pemegang rekod dunia. Sekurang-kurangnya namanya akan terkenal. Tapi ada rekod aneh yang tercatat dalam senarai rekod dunia. Beberapa di antaranya dicapai dengan menggunakan alat kelamin.

Bagi kebanyakan orang, rekod ini mungkin kelihatan ganjil. Adalah Guiness Book of Record, lembaga pencatat rekod dunia yang paling terkenal, telah mencatat beberapa nama kerana ‘prestasi’-nya dalam mengendalikan kelamin.

Seperti dilansir Oddee, Selasa (19/3/2013), beberapa rekod tersebut antara lain:

Zakar Terbesar di Dunia_Jonah Falcon1. Zakar Terbesar di Dunia

Pemilik rekod ini pasti bangga akan rekornya. Dengan zakar sepanjang 13,5 inci atau 34,3 cm, Robert Dickinson dinobatkan sebagai pemilik zakar terpanjang di dunia oleh Guiness Book of Record. Sebelumnya, rekod zakar terpanjang adalah 13,5 inci 34 cm dengan lingkar 6,25 inci atau 16 cm.

Tapi Robert Dickinson hidup di awal abad 20 dan kini sudah tiada. Pemilik zakar terbesar di dunia yang masih hidup adalah Jonah Falcon dari Brooklyn, AS dengan panjang 13,5 inci atau sekitar 34,3 cm, sama seperti saiz Robert.

Vagina Terbesar di Dunia_Anna Swan2. Faraj Terbesar di Dunia

Pemilik vagina terbesar dengan kedalaman 37,5 cm adalah wanita dari Scotland, Anna Swan (1846-1888). Wanita ini juga meraih beberapa rekod lain kerana saiz tubuhnya yang raksasa. Dilahirkan dengan saiz normal, badan Anna terus membesar hingga mencapai 233 cm apabila berusia 19 tahun.

Anna berkahwin dengan lelaki raksasa bernama Captain Martin Bates dengan tinggi badan 210 meter. Kedua-duanya berkahwin pada tahun 1872 sehingga ditabalkan sebagai pasangan berkahwin tertinggi di dunia. Rekodnya masih belum dapat diatasi hingga saat ini.

Vagina Terkuat_Tatiana Kozhevnikova3. Vagina Terkuat di Dunia

Seorang wanita berusia 42 tahun dari Rusia bernama Tatiana Kozhevnikova ditabalkan sebagai wanita dengan vagina terkuat di dunia. Tatiana mampu mengangkat benda seberat 14 kilogram dengan farajnya.

Untuk mencapai gelaran tersebut, Tatiana berupaya keras melatih otot-otot vaginanya selama 15 tahun. Usahanya membuahkan hasil, namanya tercatat dalam Guinness Book of Records sebagai pemilik vagina terkuat di dunia.

Martubasi_Masanobu Sato4. Masturbasi Terlama di Dunia

Seorang lelaki bernama Masanobu Sato menyertai pertandingan masturbasi 2009 World Masturbate-a-thon yang diselenggarakan Center for Sex & Culture di San Francisco. Hebatnya, dia berjaya meraih rekod dunia untuk masturbasi akhir dengan masa 9 jam dan 58 minit.

Lelaki ini datang dari Jepun hanya untuk mengikuti pertandingan tersebut, tidak lupa membawa berbagai macam alat bantu seks. Rekodnya ini memecahkan rekod sebelumnya yang juga diciptanya sendiri, iaitu masturbasi selama 9 jam dan 33 minit.

Tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.