Nenek Ini Masuk Penjara Kerana Ingin Berhubungan Seks Dengan Polis

Oh tidak, ternyata nenek yang sudah menjanda masih mempunyai nafsu ya. Contohnya nenek yang satu ini nih, di umurnya yang sudah ditahap tua, nenek ini masuk penjara disebabkan ingin berhubungan intim.

Maria Montenez

Kelakuan nenek yang bernama Maria Montenez dari West Coas, Florida ini sememangnya tidak munasabah. Ia masuk penjara, setelah menelefon pegawai 911.

Awal kisahnya, Maria menelefon petugas 911, lalu ia mengatakan bahawa ada barangnya yang hilang. Kemudian, petugas 911 pun datang ke rumah nenek tersebut, setelah sampai petugas melihat Maria tengah mabuk.

Apabila melihat petugas tadi, Maria terus mengatakan bahawa dirinya seksi, kemudian bertanya sama ada pegawai itu sudah berkahwin. Dan mengatakan bahawa dirinya sudah satu tahun tidak berhubungan intim.

Setelah mendengar perkataan Maria, pegawai itu terus mengalihkan pembicaraanya dengan menanyakan barang apa yang hilang.

Kemudian Maria mengatakan barangnya tidak hilang, tapi sudah diberikan kepada anaknya, lalu sambil meraba dada petugas.

Pegawai yang merasa geli akhirnya pergi dan selepas satu jam kemudian Maria menelefon petugas 911 lagi. Ia mengatakan bahawa pegawai-pegawai yang datang tadi telah cuba memperkosanya.

Lalu petugas kedua datang dengan pegawai pertama, masa diminta menjelaskan apa yang terjadi, Maria mengatakan bahawa dirinya sangat tertarik dengan pegawai pertama, dan meminta berhubungan intim, namun ditolak. Itulah yang membuatnya sangat marah.

Maria kini harus merengkok kembali dipenjara, setelah sebelumnya pernah dipenjara sebanyak 5 kali dengan kes yang sama.

Tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.