Oh Tidak! Pelajar Sebar Gambar Bogel Guru Perempuannya

Menjelang ujian akhir, banyak cara yang dilakukan pelajar untuk mendapatkan soalan bocor untuk ujiannya. Termasuk mencari jawapan di dalam komputer riba milik gurunya. Tapi, apa jadinya bila seorang pelajar yang awalnya ingin mencari jawapan dari soal ujian, justeru menemui gambar bogel milik gurunya?

Gambar Bogel Guru Perempuan_Natalia Molokova

Itulah yang terjadi di sebuah Sekolah Rusia. Awalnya, seorang pelajar hanya ingin mencari kunci jawaban di dalam laptop milik si guru, yang ditinggalkan dalam keadaan terbuka beberapa minit, ketika si guru tersebut keluar sementara waktu.

Melayu Main Tahan Lama – Free Pos

Bukannya kunci jawapan yang didapat, pelajar tersebut mendapat bonus bila menemui gambar telanjang milik gurunya sendiri.

Ketika melihat gambar bogel dari Natalia Molokova (34), pelajar tersebut terbeliak dan terus memberitahu rakan-rakannya yang ada di sekolah Rostov tersebut.

Natalia sendiri adalah guru untuk mata pelajaran Sejarah. Setelah foto bogel tersebut terebar luas, termasuk ke jejaring sosial Facebook dan Twitter, Natalia menolak untuk kembali mengajar.

“Ketika dia kembali ke dalam kelas, pelajar-pelajar telah menyalin foto tersebut, dan menghantarnya melalui email, dan juga melalui jejaring sosial hanya dalam masa beberapa minit,” terang salah seorang rakannya, seperti dipetik Dailymail, Selasa (11/6/2013)

Supaya tidak beredar lebih luas lagi, pegawai pendidikan tempatan berkata polis sedang menyiasat insiden tersebut.

DOUBLE MAXX

Tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.