Ok Tidak! Pasangan buat projek dalam teksi…

Pasangan lelaki dan wanita yang sedang berasmara membuat beberapa pemandu kemalangan. Aksi `bergoyang` yang dilakukannya di kerusi belakang teksi membuat semua pemandu dijalanraya itu ingin melihatnya. Keduanya dengan asyiknya melakukan hubungan seks di kerusi belakang teksi pada siang hari. Wanita yang ada di kerusi belakang itu terlihat berada di posisi atas. Untunglah, pemandu teksi tetap fokus melihat ke jalan meski pun di belakangnya ada pasangan yang sedang beraksi panas.

seks dalam teksi

seks dalam teksi 1

seks dalam teksi 2

Gambar yang berjaya diambil oleh seseorang saksi di sebatang lebuh raya yang sibuk di Shanghai, China menunjukkan bahawa pasangan ini sedang melakukan hubungan seks di belakang teksi yang bergerak tanpa menghiraukan orang lain..

Saksi tersebut memberitahu bahawa ketika kejadian dia memandu bersebelahan teksi tersebut dan memerhatikan pasangan kekasih tersebut yang sedang bemesraan antara satu sama lain.

Bagaimanapun adengan panas berterusan hingga mereka melakukan hubungan intim di dalam teksi tersebut yang kelihatan bergoyang-goyang hingga berjaya dirakam olehnya..

Dalam gambar yang diambil oleh saksi tersebut turut kelihatan pemandu teksi yang meneruskan pemanduan ketika aksi panas sedang dilakukan di dalam teksi yang sedang dipandunya itu.

“Saya melihatnya sekurang-kurangnya ada 10 kenderaan yang nyaris celaka kerana pemandunya merapatkan kereta ke teksi demi mendapatkan pemandangan yang lebih baik atau tak melihat jalan.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.