Orgasme Dahsyat Lalu Memeluk Erat, Ertinya Dia Puas

Tertanya-tanya apakah pasangan sudah meraih kepuasan bercinta atau belum? Sebaiknya anda melihat lebih dalam perubahan yang terjadi pada sikap yang diperlihatkannya pada anda.

Ramai orang sukar untuk meneka kepuasan bercinta yang dirasakan wanita. Sebabnya, secara tersirat memang tak ada isyarat khas yang menandakan perkara tersebut. Namun jika anda teliti, sebenarnya fizikal (bahasa tubuh) wanita memerlihatkannya.

Dia memeluk erat

Ketika dia merasakan klimaks dahsyat dan kemudian memeluk anda dengan erat, ertinya dia mendapatkan apa yang dia perlukan.

Dia sukar berjalan

Ketika ingin bergegas bangun untuk melakukan sesuatu, dia akan kesulitan melakukannya kerana kakinya terus bergetar. Perkara lain, jika dia memerlukan masa beberapa minit untuk mengumpul tenaga sebelum bangun untuk ke bilik mandi bagi membersihkan diri, ertinya anda telah melakukan tugas dengan sempurna.

Dia tidak berhenti bercakap soal sensasi yang dirasakan

Jika dia terus sensasi membicarakan dari keintiman yang baru dilakukan dan terus mengomel kata yang sama berulang-ulang, perkara itu menjadi bukti nyata dia meraih kepuasan.

Dia tersenyum aneh

Wajahnya akan terus berbunga dengan senyuman khas yang selalu terlempar dari bibirnya. Ketika ini terjadi, jangan ragu untuk memeluknya dari belakang dan memberikan ciuman basah untuknya.

┬áBaca Lagi: Baru Mendayung 3 Minit “Abang” Dah Muntah

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.