Dato Din dari Kota Bharu… antara keajaiban yang beliau alami setelah mengamalkan pengambilan CELLMAXX. Setiap minggu beliau pastinya akan masuk wad kerana penyakit asmanya yang paling kronik. Setiap kali naik pesawat pastinya beliau akan membawa mesin asma. Dengan hanya makan Cellmaxx, selepas hari ketiga semua penyakit asmanya hilang terus.

testimoni cellmaxx

Beliau juga akan dibedah berkaitan jantung dan hati beliau. Paling menakjubkan… Baca Lagi

BUAT DUIT PALING MUDAH!

Rata-rata dari kita ni sejujurnya ingin menambah pendapatan sama ada ingin membantu dalam mengurangkan bebanan pembelanjaan keluarga atau untuk simpanan dimasa hadapan. Tak semua program @ perniagaan yang kita sertai memihak kepada kita. Ada yang sangat berjaya, mungkin kerana mereka diantara yang terawal menyertai sesuatu program.

toneplus

WAKTU TIDUR PUN DUIT MASUK… MEMANG POWER! BUAT DUIT PALING MUDAH!! TERBUKTI! KLIK SINI

Peluang mereka lebih baik. Namun ramai diantara kita yang gagal menjana pendapatan yang diharapkan kerana kelewatan tahu atau lambat untuk bertindak. Sedangkan produk yang ditawarkan amat baik atau tersalah memilih program. kebanyakkannya tunggu orang join barulah nak sertai… nak testimoni kononnya. Bila testimoni dah banyak dan ramai yang dah berjaya, keahlian dah ramai barulah nak sertai… tapi dah terlambat. Peryertaan seakan dah tepu.

Itulah sebahagian dari sikap kita yang suka tunggu dan lihat. Suka tunggu dan lihat orang lain berjaya tapi awak macam tu jugak. Sedangkan keinginan untuk menjana pendapatan meluap pada paras 150 peratus. Hahaha…

Ubahlah sikap tunggu dan lihat jika anda ingin berjaya. Bagi anda yang berhempas pulas dalam masa setahun dua ni namun gagal dan hanya mendapat RM30 hingga RM50 sebulan dari program yang anda sertai, sila klik link yang diberi KLIK SINI. BUAT DUIT PALING MUDAH! WAKTU TIDUR PUN DUIT MASUK…

Komen jika berminat. Terima kasih…

Ketika Lelaki Patah Hati

Patah hati akibat putus cinta adalah sesuatu yang menyakitkan, semua orang tahu itu. Terus-menerus menangis, mengurung diri, hilang nafsu makan, dan menjauh dari hingar-bingar pergaulan adalah beberapa perkara yang biasa dilakukan perempuan ketika patah hati. Perkara yang pastinya juga berkecamuk dalam fikiran perempuan yang sedang patah hati adalah apa yang kira-kira sedang dilakukan oleh sang mantan? apakah sang mantan juga sedang ‘hancur’ ketika ini?

patah hati

Walaupun tak sesentitif dibanding perempuan, faktanya laki-laki pun sebenarnya merasa hancur ketika hubungan mereka dengan wanita tercintanya harus terkandas di tengah jalan. Namun, bagi mereka kaum laki-laki, ‘kehancuran’ yang sedang mereka rasakan bukanlah sesuatu yang harus menjadi penggunaan awam. Nah, berikut yang biasa dilakukan ketika lelaki patah hati:

1. Menyibukkan Diri

Berbeza dengan kaum wanita yang lebih banyak menangis kerana asyik teringat kenangan manis bersama si dia, laki-laki cenderung memilih menyibukkan diri mereka selepas patah hati. Ini dilakukan untuk mengalihkan tumpuan mereka ke hal lain yang tidak mengingatkan mereka pada rasa sakit akibat keputusan berpisah yang dibuat oleh kekasihnya.

Kesibukan yang dijadikan juru fokus pun berbeza-beza, mulai dari yang berkaitan dengan hobi, sampai hal-hal yang tak biasa mereka lakukan sebelum ini, misalnya mengemas rumah.

2. Menikmati Makanan Sendiri

Tidak hanya wanita yang suka menjadikan makanan sebagai objek pelampiasan apa yang sedang mereka rasakan. Faktanya laki-laki pun demikian, Sudah rahsia umum bahawa makanan kerap dijadikan ‘alat’ mencapai zon selesa dan ketenangan fikiran. Tidak hairan, kenaikan berat badan pun biasa dialami juga oleh para lelaki selepas hubungan mereka dan kekasihnya terkandas.

3. Menghindari Tempat-Tempat yang Pernah Dikunjungi Bersama Mantan

Agaknya memang tak ada manusia yang sanggup menahan rasa sakit akibat patah hati. Ini berlaku juga untuk para lelaki. Demi terhindar dari rasa sakit yang amat menyiksa itu, sama halnya seperti wanita, lelaki pun cenderung mengelakkan tempat-tempat yang pernah dikunjungi bersama sang mantan. Walaupun kenangan-kenangan tersebut indah, namun bukan idea yang baik untuk mengenang semua keindahan tersebut ketika patah hati.

4. Hubungi Teman

Untuk perkara yang satu ini, lelaki tak jauh berbeza dengan para wanita. Seperti halnya wanita, lelaki pun akan menghubungi rakan-rakannya ketika ia patah hati. Dengan berkumpul bersama teman-temannya, lelaki berharap mendapatkan hiburan untuk sejenak melupakan wanita tercintanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers:

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.

Tone Plus Jana Pendapatan