Suami Tidur Sedangkan Mahu Hubungan Intim, Ini Tipsnya

Pastinya bagi para isteri akan merasa tersinggung ketika sang suami sudah tidur terlebih dulu sedangkan sang isteri ingin melakukan hubungan intim. Memang ini sering terjadi apabila sang isteri ditinggal tidur oleh suami.

Woman watching her husband sleeping
Alasan yang biasa diberikan oleh suami adalah penat kerana seharian bekerja. Alasan itu memang sangat wajar namun apa jadinya kalau alasan sering terjadi setiap anda ingin melakukan hubungan seks.

Memang kadang-kadang suami sangat ego dalam urusan intim, kerana mereka biasanya ingin melakukan hanya apabila mereka memerlukan saja. Tapi ini bukan bererti anda sebagai isteri bertindak diam sahaja.

Ada yang boleh anda lakukan ketika suami, tidur lebih awal tetapi anda ingin melakukan hubungan intim:

1. Perkara yang pertama anda boleh lakukan untuk membuat suami terbangun. Sediakan rayuan handal anda dengan cara membisikan telinganya terlebih dahulu.

2. Usap dan lakukan ciuman pada kening kepalanya. Lalu turunkan tangan anda dan meraba bahagian-bahagian sensitif sang lelaki.

3. Ketika suami anda telah terbangun namun masih sedikit mengantuk jangan terburu untuk melakukan. Ajak sang suami melakukan sedikit foreplay. Dengan posisi isteri yang berbalik lebih aktif untuk melakukan foreplay.

4. Jangan terlalu meminta banyak posisi yang berlebihan, yang paling penting anda boleh mencapai orgasme itu sudah cukup.

5. Jika memang anda tidak sanggup ketika melihat sang suami sedang tidur nyenyak ada cara lain iaitu lakukan itu menjelang pagi. Anda boleh melakukan serangan subuh. Memandangkan suami anda sudah cukup tidur.

Fesyen Baju Yang Buat Lelaki Tersembul Biji Mata

Pakaian ini sememangnya direka khas buat lelaki yang baru belajar nak jadi miang, tak terkecuali juga pak2 lebai @ pak2 ostaz. Yang tertutup litup pun tak senang nak mengawal biji mata dan jangan salahkan lelaki jika mata lelaki bagai nak tersembul bila melihat sesuatu yang sepatutnya tertutup tapi diperdedahkan sedemikian rupa, kerana sebahagian lelaki ini memang fitrahnya macam ini…

tayang payudara

tetek tersembul

lelaki miang

Iman lelaki mana yang tak rebah menyembah bumi??? Aku? Semuda usia aku ni… taklah tersungkur sangat, mata ni jer yang susah nak kawal… sikit2 adalah. Kantoi juga ler namanya tu. He … he … he…