Fesyen Baju Yang Buat Lelaki Tersembul Biji Mata

Pakaian ini sememangnya direka khas buat lelaki yang baru belajar nak jadi miang, tak terkecuali juga pak2 lebai @ pak2 ostaz. Yang tertutup litup pun tak senang nak mengawal biji mata dan jangan salahkan lelaki jika mata lelaki bagai nak tersembul bila melihat sesuatu yang sepatutnya tertutup tapi diperdedahkan sedemikian rupa, kerana sebahagian lelaki ini memang fitrahnya macam ini…

tayang payudara

tetek tersembul

lelaki miang

Iman lelaki mana yang tak rebah menyembah bumi??? Aku? Semuda usia aku ni… taklah tersungkur sangat, mata ni jer yang susah nak kawal… sikit2 adalah. Kantoi juga ler namanya tu. He … he … he…

Lelaki Dibogelkan, Dibelasah, Digari Dan Dirakam Oleh Seorang ‘Gadis’…

Seorang ‘gadis’ yang bernama Measha telah dihadapkan ke mahkamah baru-baru ini. Ini kerana Measha disyaki memukul seorang lelaki dengan penyodok, bogelkan lelaki itu, garikannya serta merakamnya sebelum merompak duitnya ketika mangsa tidak sedarkan di New Jersey. 

Measha 1

Measha yang sebenarnya transeksual, nama sebenar Measha adalah Darnell Logan adalah seorang lelaki yang hidup sebagai ‘gadis’.

Measha
Polis bertindak balas kepada kejadian itu untuk mencari jejak darah membawa sehingga apartmen Logan, di mana mereka mendapati mangsa berlumuran darah dan tidak sedarkan diri.

bogel_rakam

Kini ‘gadis’ ganas ini berada di Penjara Hudson County di Kearney dengan ikat jamin $ 250,000.