Parah! Gadis 13 Tahun Buat Video Seks Selepas Baca e-Book Lucah

Anak-anak kini dengan mudahnya mendapat maklumat berbau seks dari internet. Tidak hanya dari video lucah, e-book lucah tersedia di dunia maya. Seorang ibu tidak pernah menyangka anak perempuannya berusia 13 tahun sedang merancang membuat video seks dengan sahabatnya setelah membaca e-book X-rated.

Gadis 13 Tahun Buat Video Seks Selepas Baca e-Book Lucah

Crighton menangkap anaknya dengan seorang sahabatnya membaca `It s All About The Sex Face: A Guide To Becoming A Celebrity`. Di e-book itu ada beberapa tips yang menjelaskan cara membuat video seks agar cepat terkenal.

E-book dengan harga 1,02 Pound Sterling itu di-download dari Amazon dengan menggunakan Kindle ibunya dan mendakwa membuat yang ingin terkenal tanpa bakat.

Crighton tentu bimbang melihat kenyataan yang ada di hadapannya. Ia kemudian meminta penerbit memberikan peringatan khusus sebagai usaha untuk melindungi anak-anak.

Melissa Crighton (45) dari Hampstead barat, utara London, berkata, anak perempuannya itu membaca langkah-langkah untuk membuat video seks bagaimana mengemukakannya, bagaimana menjadi bintang, dna bagaimana membocorkannya.

“Saya menyela mereka dan mengambil Kidle dan bercakap dengan mereka,` Ini bukan buku yang harus kamu baca `,” kata Crighton seperti dikutip Dailymail.

Tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.