Payudara Saiz 40MMM, Wanita Ini Takut Pasangannya Tercekik Ketika Berasmara

Claire Smedley mendakwa sebagai wanita dengan payudara terbesar di Britain, ukurannya mencapai 40MMM. Begitu besarnya, pelbagai derita dialaminya mulai pasangannya jadi takut bercinta hingga sering sakit belakang.

tetek besarSuatu kejadian tidak tidak diingini pernah terjadi pada bekas kekasih Claire gara-gara payudara tersebut. Sang mantan kekasih tercekik teteknya dan nyaris saja meninggal. Ketika itu payudaranya belum sebesar sekarang, baru berukuran 40LLL.

“Aku sangat panik dan mahu menghubungi 999, untungnya dia kemudian sedar. Dia pusing dan bingung, kemudian duduk dan batuk-batuk. Aku sangat lega,” cerita Claire.

Kini hubungan Claire dengan lelaki tersebut sudah berakhir. “Dia menjadi terlalu takut untuk bercinta dengan saya. Aku pun tidak mahu perkara yang sama berulang lagi,” ujarnya.

Wanita 30 tahun itu sekarang telah kembali lagi menjalani asmara dengan bekas suaminya yang sudah memberinya tiga anak iaitu Chris Willgoose. Claire masih dibayang-bayangi kejadian di masa lalu. Dia takut teteknya mencekik pasangannya saat bercinta.

Claire mendedahkan menurut pemeriksaan level hormon estrogen dalam tubuhnya cukup tinggi. Dia pun punya ghairah seks yang besar kerana tingginya hormon tersebut. Dia juga mengesyaki kerana hormon estrogennya yang tinggi itu payudaranya terus membesar.

“Aku pernah ke doktor, tapi mereka tidak tahu apa yang salah. Aku sampai pada titik di mana aku takut mereka (payudara) tidak berhenti tumbuh,” ujarnya seperti dipetik The Sun.

Claire merasakan payudaranya berbeza dengan wanita pada umumnya ketika usianya 11 tahun. Dia menjalani fitting bra pertamanya dan mengetahui harus memakai cup C. Keadaan itu membuatnya sangat malu. Dia kerap diejek teman sekolahnya baik lelaki mahupun wanita.

Ketika usianya 12 tahun, teteknya semakin membesar hingga dia harus memakai cup DD. Payudaranya tersebut membuatnya dianggap lebih dewasa dari usianya. Dan apabila Claire berusia 18 tahun, teteknya semakin besar hingga cup J.

“Aku tidak tahu apa yang aku lakukan kalau ianya terus tumbuh. Aku mempertimbangkan pembedahan pengecilan payudara, tapi kalau memikirkan apa yang akan dilakukan ketika operasi pada payudarku membuatku takut,” ceritanya.

Memiliki payudara sangat besar bukan hanya membuat Claire jadi pusat perhatian. Dia merasakan beberapa perkara tidak menyeronokkan. Mulai dari selalu sakit punggung dan tidak boleh melakukan perkara yang sebenarnya mudah seperti mengikat tali kasut.

Claire pastinya juga kesulitan mencari bra yang sesuai untuk teteknya. “Kedai-kedai tidak pernah mempunyai bra sesuai ukuranku. Jadi satu-satunya pilihan adalah dengan menjahitnya, namun kosnya mencapai £ 200,” keluhnya.

Boleh jadi satu-satunya keuntungan yang diperolehi Claire dengan memiliki payudara begitu besar adalah dia kini menjadi model seksi. Wanita berambut merah itu sudah tampil topless di lebih 10 pemotretan. Kini dia berharap dapat merambah pasaran Eropah dengan aset tersebut.

Tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.