Posisi Klasik yang Tiada Tara Nikmatnya

POSISI bercinta yang itu-itu saja boleh membuatkan pasangan anda menjadi bosan. Untuk mengatasinya, tak ada salahnya untuk mencuba mofifikasi gaya bercinta klasik ini.

Seiring dengan berjalannya waktu, agenda bercinta boleh kehilangan daya tariknya. Hal ini boleh berlaku, antara lain kerana kedudukan bercinta yang membosankan. Untuk mendapat angin baru dalam bercinta, anda tak perlu menggali buku Kamasutra. Sebab, beberapa kedudukan klasik yang divariasikan juga boleh membuat anda kembali bersemangat dan meraih kenikmatan tiada tara.

Posisi Klasik yang Tiada Tara Nikmatnya

Reverse Missionary

Wanita berada di atas dengan posisi kaki lelaki tertutup. “Sebahagian wanita suka berada di atas yang membuatnya merasa menggoda,” kata Debby Herbenick, PhD, penulis buku Because It Feels Good.

Hip hugger

Saat wanita berada di atas, secara otomotasi juga mendapat rangsangan G-spot. Wanita juga berada dalam kawalan irama dan kedalaman penetrasi, sehingga orgasme juga boleh dicapai. Pada kedudukan ini, tangan lelaki berada di pinggul wanita, jadi kawalan berada pada anda berdua.

“Kadang lelaki sukar menjaga ereksinya saat wanita berada di atas. Tapi kerana kakinya terbuka, ini membolehkan dia mendapat rangsangan yang diperlukan,” kata Herbenick.

Knees to chest

Apabila anda membuka atau menarik kaki ke dalam, ini membuat jarak Miss V menjadi lebih dekat. Dalam ertikata lain, penuh dengan kenikmatan, namun tak selalu sampai klimaks. “Beberapa hal memang menyenangkan, namun tak membuat orgasme,” sambungnya.

Keuntungan yang mungkin diraih dengan kedudukan ini adalah ejakulasi yang mudah di dapat lelaki. “Semakin tua, lelaki makin sukar merasa klimaks. Posisi ini mengatasi masalah tersebut.

Tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.