Serius! Wanita ini Memperkosa 10 Lelaki Kerana Hobi

Seorang perempuan muda aneh meracuni dan memerkosa 10 lelaki setelah terlebih dulu memancing dengan kecantikannya. Wanita ini diketahui dengan nama Valeria K (32).

Serius! Wanita ini Memperkosa 10 Lelaki Kerana HobiPolis mula curiga ketika jumlah pesakit laki-laki dengan aduan yang spesifik meningkat di rumah sakit. Keluhan itu adalah keracunan kolonidin dan trauma sepenuhnya kepada zakar. Tidak banyak yang diingat oleh lelaki itu kecuali wanita cantik yang berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah pangsapuri, menurut mereka wanita itu juga sangat ramah.

Memang Akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya, Namun polis masih kehairanan oleh mod rogol ini dalam pengakuannya Valeria mendedahkan bahawa ia memang memujuk para lelaki yang berfikiran “kuning” itu untuk ke apartmen, disana mereka minum-minum dan tentu lelaki itu menginginkan hubungan seks.

Akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya, Namun polis masih kehairanan oleh mod rogol ini dalam pengakuannya Valeria mendedahkan bahawa ia memang memujuk para lelaki yang berfikiran “kuning” itu untuk ke apartmen, disana mereka minum-minum dan tentu lelaki itu menginginkan hubungan seks.

Ternyata minuman untuk lelaki itu sudah dicampur dengan Klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam, Namun zakar para lelaki sudah terangsang itu di ikat pangkalnya tujuannya agar boleh tegak berjam-jam ketika itulah mereka diperkosa setelah itu para mangsa dibuang ke tempat kawasan sepi dan ketika sedar mereka sudah tidak ingat apa-apa, perkara terakhir yang boleh mereka ingat hanya bertemu dengan wanita cantik dan itu saja.

Daripada 10 lelaki yang diperkosa hanya satu yang tidak melapor kerana lelaki yang tidak disebutkan namanya itu tidak merasa rugi akibat perkosaan itu, “saya suka dengan wanita seksi tapi yang saya sayangkan kenapa dia menggunakan Klonidin” katanya.

Tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.