Sudah Berkahwin 2 Kali Tapi Belum Pernah Berhubungan Seks

Seorang wanita berbangsa Australia, Maria Loise, 51 tahun mengaku belum pernah berhubungan seks walaupun telah berkahwin dua kali dalam hidupnya.

Maria awalnya mengaku komited dengan si teman lelaki, John yang usia 12 tahun lebih tua untuk tidak bercinta sebelum berkahwin. Tapi selepas berkahwin, Maria dan si suami justeru merasa bahagia berdua dan keduanya sepakat untuk tidak mempunyai anak.

berhubungan seks

“John adalah orang yang setia, ia percaya seks hanya simbol saja. Sedangkan kebahagiaan tidak harus tidur bersama. Awalnya aneh, tapi saya menjalaninya,” kata Maria.

Tapi bertahun-tahun hidup tanpa berhubungan seks, menjadi bumerang sendiri baginya. Ia jadi mengecewakan dan mula bertemu dengan Carol, seorang lelaki yang bekerja di kedai miliknya.

Pada 1987, Maria akhirnya rasmi bercerai dengan John dan menjalin hubungan dengan Carol. Tapi sekali lagi, kedua-duanya mengaku terlalu bahagia sehingga tidak pernah berhubungan seks.

Pada 1995, Carol sakit teruk akibat penyempitan saluran darah di jantung. Tanpa berfikir panjang, Carol yang semasa itu berusia 60 tahun meminta Maria yang berusia 38 tahun untuk berkahwin. Dan jelas maria menerimanya. Dan keduanya memutuskan untuk menetap di Perancis dan lagi-lagi tanpa berhubungan seks.

Pada 2005, Carol menderita stroke dan bertemu dengan doktor suaminya, Dr Timotee. Seperti kisah dalam filem, Maria berpisah dengan suaminya dan mula menyukai doktor yang pernah menjaga suaminya. Setelah beberapa kali bertemu, maria mengaku akhirnya berkahwin dan berhubungan seks dengan doktor tersebut.

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.