Fesyen Baju Yang Buat Lelaki Tak Berkelip Biji Mata

Dah jadi trend sekarang ni kalau perempuan berfesyen macam tak cukup kain. Kalau dolu-dolu pakai seketat yang mungkin hingga menampakkan segala lekuk yang ada kat tubuh, la ni tak lagi, lebih advance tak ada nak sorok-sorok lagi dah. Nasiblah kalau ada jantan-jantan yang sampai nak terkeluar biji mata sekali pun, ada depa kisah, bukannya boleh dapat…  takat tengok jer ler. Bagi depa bukannya luak pun…

payudara

Fesyen Baju Yang Buat Lelaki Tersembul Biji Mata

Pakaian ini sememangnya direka khas buat lelaki yang baru belajar nak jadi miang, tak terkecuali juga pak2 lebai @ pak2 ostaz. Yang tertutup litup pun tak senang nak mengawal biji mata dan jangan salahkan lelaki jika mata lelaki bagai nak tersembul bila melihat sesuatu yang sepatutnya tertutup tapi diperdedahkan sedemikian rupa, kerana sebahagian lelaki ini memang fitrahnya macam ini…

tayang payudara

tetek tersembul

lelaki miang

Iman lelaki mana yang tak rebah menyembah bumi??? Aku? Semuda usia aku ni… taklah tersungkur sangat, mata ni jer yang susah nak kawal… sikit2 adalah. Kantoi juga ler namanya tu. He … he … he…