Video ~ Pejalan kaki terbunuh selepas dihempap oleh lelaki yang cuba bunuh diri terjun dari bangunan

Kan baik kalau masuk kandang harimau atau tempat buaya-buaya lepak. Dah tentu niatnya dimakbulkan oleh sang harimau atau pun buaya tu. Kalau nak terjun pun paling tidak skodenglah orang kat bawah… ada ke tidak. Ini tak pasal-pasal nyawa orang lain melayang, dia tak jugak mamposnya…

Pejalan kaki terbunuh selepas dihempap oleh lelaki yang cuba bunuh diri terjun dari bangunan

Gambar: Harimau digantung oleh penduduk kampung selepas ia menyerang tiga orang, membaham wajah seorang lelaki

Orang-orang kampung di India menewaskan Harimau Bintang dan digantung pada pokok selepas binatang itu mencederakan tiga orang di negeri Assam.

Gambar-gambar ini telah diambil semalam di kampung Choriyakhola Bisiondoi di kawasan Golokgunj, yang penuh dengan haiwan ganas. Harimau memasuki rumah Haren Roy dan menyerang dia dan dua ahli keluarga yang lain.

Harimau digantung oleh penduduk kampung selepas ia menyerang tiga orang, membaham wajah seorang lelaki_1

Harimau digantung oleh penduduk kampung selepas ia menyerang tiga orang, membaham wajah seorang lelaki_2

Harimau digantung oleh penduduk kampung selepas ia menyerang tiga orang, membaham wajah seorang lelaki_3

Orang-orang kampung berlari rumah Mr Roy apabila ahli-ahli keluarga menaikkan penggera. Harimau bintang melarikan diri tetapi dikejarkan dan kemudian dibunuh oleh mereka, menurut Business Standard of India.

Encik Roy, Gopal Roy dan Roy Jatan telah dimasukkan ke Dhubri Sivil Hospital, di mana mereka dikatakan berada dalam keadaan kritikal. Seorang lelaki, dipercayai Mr Roy, menderita kecederaan muka yang serius.

Penduduk kampung mendakwa bahawa mereka telah dimaklumkan jabatan hutan tetapi kakitangannya mengambil masa terlalu lama untuk sampai ke tapak dan mereka tidak mempunyai pilihan lain tetapi untuk membunuh harimau untuk mengelakkan serangan oleh haiwan.

Penduduk kampung yang menghormati binatang-binatang ini telah mula membunuh mereka kerana kemarahan dan ketakutan.