Video ~ Gadis Buka Baju Melutut dan Merayu Kerana RM50

Tak berapa jelas audionya. Tu sebab tak boleh nak nak bagi tau, apa yang sebenarnya terjadi. Dengan lebih tepatnya aku tak faham sepatah apa pun yang di perkatakan dalam video ni. Layan je ler…

Video ~ Gadis Buka Baju Melutut dan Merayu Kerana RM50

Dikatakan gadis ini dihalau kerana $15 (RM50) Kerana tak dapat RM50 dari bapanya didalam rumah budak perempuan ni buka baju kat luar sebagai tanda protes… kotnya ler.

Subahannallah! Bunga – Bunga Ini Mekar Apabila Mendengar Azan

Di Ajerbaizan terjadi fenomena alam yang sungguh mengagumkan. Pelbagai bunga berkembang ketika mendengar alunan azan berkumandang. Seakan suara azan yang mengalun merdu membangunkan bunga-bunga yang sedang tertidur. Stesen televisyen CNN dalam saluran videonya menayangkan fenomena mukjizat alunan adzan itu.

Subahannallah! Bunga - Bunga Ini Mekar Apabila Mendengar Azan copy

Bunga-bunga yang mulanya kuncup, secara ajaib terbangun dan mekar tatkala azan berkumandang. Fenomena luar biasa ini perhatian media-media barat.

Dalam siarannya yang dimuat naik di Youtube, nampak bunga berwana kuning masih dalam keadaan kuncup, sebelum azan berkumandang. Saat suara azan mengalun, bunga-bunga tersebut pun mekar.

Hasilnya bunga-bunga ini selalu mekar setiap lima waktu solat. Mulanya CNN tak percaya dengan fenomena ini. Hal tersebut boleh dilihat dari reaksi reporter dalam video tersebut.