FESYEN WANITA TELANJANG UNTUK LELAKI MATA KERANJANG!!!

Ragam berfesyen ni memang pelbagai, ada yang tutup sikit tapi dedahnya banyak. Baik yang muda mahu pun yang dah berumur. Macam aso sorang ni… berfesyen yang tak cukup kain. Kalau tengok dibahagian belakang itulah rupanya, tak pasti pulak jika dari pandangan hadapan mungkin lebih seksa kot…

gambar telanjang

gambar bogel

telanjang bogel

Wanita Telanjang Terperangkap di Tebing Curam

Tidak diketahui secara pasti apa punca wanita bogel ini terperangkap di tebing curam yang sangat berbahaya. Takkanlah mengigau disiang hari. Beruntunglah ada orang yang perasan dan berjaya diselamatkan oleh pasukan penyelamat. Kalau tak mati keringlah kat situ.

Wanita Telanjang Terperangkap di Tebing Curam 1 Wanita Telanjang Terperangkap di Tebing Curam 2 Wanita Telanjang Terperangkap di Tebing Curam 3Sebenarnya kerana nak tunjuk hebat wanita bogel ini terperangkap kat tebing curam tu, musykil pulak difikirkan… naik pandai bila nak turun terpaksa panggil penyelamat pulak. Layan ubat kuat agaknya, bila dah normal mulalah jadi bodoh… meraung minta tolong!

[ulang siar 2011] – sumber here