Terlalu Besar, Pantat Wanita Ini Bisa Jadi Rak

Mempunyai pantat yang besar merupakan impian semua wanita namun jika pantat yang dimiliki terlalu besar pastinya akan menjadi masalah dikemudian hari. Kerana terlalu besar, pantat wanita ini bisa menjadi rak yang boleh digunakan untuk meletak pelbagai barang.

pantat-besarSeperti yang dialami wanita berusia 42 tahun Barbie Edwards kerana terlalu besarnya pantat wanita ini boleh digunakan untuk menaruh barang. Barbie Edwards juga mendakwa dirinya sebagai wanita yang mempunyai pantat terbesar dan meminta Guinness World Records untuk membuatkan rekod pantat yang boleh dijadikan rak, jika permintaan ini diterima maka Barbie Edwards merupakan orang pertama yang memecahkan rekod sebagai pantat yang boleh dijadikan sebagai rak.

“Sebenarnya aku tidak suka pinggulku dan pantatku yang besar, tapi sejak aku menjadi model aku mengubah pandanganku itu,” tutur Barbie pada The Sun. “Pantatku adalah karierku dan aku tidak ingin mengubahnya.”

“Aku sering menggunakan pantatku untuk rak ketika menyiapkan makanan untuk keluarga,” lanjut ibu dari 3 anak ini. “Hal menguntungkan juga boleh membersihkan rumah dengan menaruh alat pembersihan di pantatku ini.”

Saiz pantatnya yang terlalu besar, membuat Barbie Edwards terkadang mengalami kesulitan seperti ia pernah tersepit di bilik mandi umum serta sering menjatuhkan barang-barang dengan pantatnya.

Kini Barbie menikmati menjadi model bertubuh besar di samping kerjaya aslinya yaitu pekerja sosial. Sejak itu ia mempunyai banyak fans mencapai 4 ribu netizen dan kerap ditelefon lelaki. Rata-rata mereka suka meminta wanita berasal Washington itu berfoto dengan sesuatu dibentangkan di atas pantatnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

banner onexox
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers:

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.

Tone Plus Jana Pendapatan