Titik kelemahan isteri, suami harus baca…

Melakukan foreplay / pemanasan pada awal berhubungan intim sangatlah penting. Ia adalah seperti sudah menjadi keharusan bagi para pasangan. Bagi wanita perkara ini memudahkan mereka dalam melakukan kegiatan bercinta.

Titik kelemahan isteriDengan melakukan foreplay, menjadikan daerah faraj wanita akan cepat terangsang dan boleh membuat penetrasi / penembusan lebih mudah.

Untuk melakukan hal tersebut tidaklah sesukar mana, anda hanya perlu mengenali bahagian-bahagian tubuh wanita untuk dapat merangsangnya lebih cepat. Bagi para wanita, mengetahui titik rangsangan tubuh akan sangat bermanfaat bagi mereka dan pasangan.

Dengan mengetahui titik tersebut, para wanita dapat memberitahu pasangannya dan memudahkan wanita dan pasangannya dalam hal bercinta.

• Titik Tersembunyi pada Wajah
Beberapa titik kelemahan wanita sebenarnya berada di bahagian wajah. Banyak yang tidak mengenali kawasan-kawasan tersebut. Salah satunya ada di bahagian hidung. Pada bahagian ini hidung perempuan sangat sensitif terhadap aroma-aroma tertentu.

Anda boleh cuba memberikan sensasi lain dalam foreplay anda. Berikan sesuatu yang wangi pada hidung anda. Perkara tersebut membuat wanita menjadi ingin lebih dekat. Ketika sudah dekat anda boleh mencium hidung pasangan anda tersebut dan cubalah untuk menggigitnya dengan lembut.

Selain itu rambut. Belaian pada rambut boleh membuat beberapa wanita menjadi lebih selesa dan tentu hal tersebut dapat memancing wanita untuk menjadi lebih beragresif.

Bahagian kening wanita juga tidak kurang sensitif, anda dapat mengecupnya sampai pada bahagian kelopak mata, hal ini sangat menyenangkan kerana membuat wanita dapat lebih menggelenyar.

Bahagian lain adalah telinga. Semasa foreplay ramai wanita yang menyukai bahagian telinganya untuk digigit lembut oleh pasangan. Selain itu anda boleh memberikan mereka sebuah bisikan lembut dan memberi mereka beberapa kata romantis dan rayuan nakal anda. Siapa yang tidak jatuh hati jika dirayu oleh pasangannya.

Bahagian terpenting lainnya adalah mulut. Bahagian ini sudah tentu menjadi salah satu bahagian yang menyatukan anda dan pasangan. Mulut merupakan bahagian terpenting dalam kegiatan bercinta anda. Dengan mulut anda boleh melakukan beberapa rangsangan tertentu kepada pasangan anda.

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.