Tukaran Link

Semua bloggers yang mahu bertukar-tukar pautan atau mempromosi blog masing-masing melalui blog ‘bestoneoffour‘ ini bolehlah tinggalkan link berserta nama yang perlu diletakan, diruangan komen.  Dengan adanya pautan tersebut senanglah antara kita untuk buat lawatan ke blog masing-masing dan para bloggers lain pun boleh melawat blog rakan-rakan maya semua. Senang, kan! 

OK. Terima Kasih

6 Responses to Tukaran Link

  1. halamniah says:

    salam tuan saya dah link blog tuan harap dapatlah bertukar link :)

  2. bestoneoffour says:

    Pautan dah terpasang. Terima kasih diatas kesudiannya.

  3. Salam bro… mohon kalau tidak keberatan link kan blog http://inderasipejuang.blogspot.com/ kedalam blog bro… itu pun kalau lu sudi… apa dah jadi dengan bestoneoffour yang dulu….

  4. bestoneoffour says:

    Waalaikumsalam… tak berat mana pun nak letak link sehaluan atau berbeza pandangan disini. Wa dah parkingkan blog lu kat bestoneoffour.com. Blog yang dulu tu blog percuma, biasalah… bila2 masa diorang nak tamatkan dia akan buat, tu yang beli domain sendiri.

    Banyak link2 kekawan yang lama belum diparking disini, harapnya kalau diaorang singgah sini bolehlah tinggalkan alamat blog masing2.

  5. Terima kasih bro… gua pun ada gak terpandang kenapa lah lu tak buat entri baru… entah macam mana tadi masa jalan kat blog kekawan yang buat entri baru ternampak lah blog… terima kasih lagi sekali bro….

  6. bestoneoffour says:

    Wokey… dua kali sama-sama.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

banner onexox
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers:

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.

Tone Plus Jana Pendapatan