Video ~ Pejalan kaki terbunuh selepas dihempap oleh lelaki yang cuba bunuh diri terjun dari bangunan

Kan baik kalau masuk kandang harimau atau tempat buaya-buaya lepak. Dah tentu niatnya dimakbulkan oleh sang harimau atau pun buaya tu. Kalau nak terjun pun paling tidak skodenglah orang kat bawah… ada ke tidak. Ini tak pasal-pasal nyawa orang lain melayang, dia tak jugak mamposnya…

Pejalan kaki terbunuh selepas dihempap oleh lelaki yang cuba bunuh diri terjun dari bangunan

Tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.