Wanita Ini Tak Tahu Mana Satu Ayah Anaknya

Setelah berkahwin dengan suaminya Guddu, 21, Rajo Verma, ibu satu anak ini juga turut tinggal bersama dengan empat saudara lelaki suaminya, yakni Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26, dan Dinesh, 18. Sekilas memang tidak ada yang aneh, jika seseorang yang telah berkahwin hidup bersama saudara iparnya. Namun, kedudukan Rajo dalam rumah itu tak hanya sebagai saudara ipar, melainkan juga sebagai pemuas kehidupan seksual mereka.

Wanita Ini Tak Tahu Mana Satu Ayah AnaknyaWanita berusia 21 tahun itu mengaku, mulanya ia merasa janggal dengan kehidupan rumah tangganya. Tapi dirinya sedar kalau dia juga menyayangi keempat saudara suaminya.

Dalam rumah dengan satu bilik itu, Rajo tidur bersama dengan saudara suaminya. Secara bergilir, Rajo akan melayani keperluan seksual para lelaki di rumah itu. Suaminya, Guddu, yang pertama menikahi Verma, mengaku tak cemburu dengan suami-suami yang lain yang merupakan saudaranya sendiri.

Pasangan itu berkahwin dengan upacara keagamaan Hindu pada empat tahun lalu, dan Guddu tetap menjadi pasangan rasminya. Tapi kebiasaan di desa adalah wanita harus mengahwini saudara suaminya (poliyandri). Menurut Rajo, ini adalah satu tradisi kuno.

“Ibu saya dulunya juga berkahwin dengan tiga saudara ayah saya,” ujarnya.

Dengan keadaan ini, Rajo mengaku mendapat perhatian dan kasih sayang yang lebih besar. Namun ironisnya, hingga kini, Rajo tidak pernah tahu siapa ayah kandung dari anak lelakinya yang berusia 18 bulan.

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.